Genijalci

Sami protiv svih…

Kako me zabavljaju

Posted by genijalci dana 27 svibnja, 2006

Jehovini i ini svjedoci me bas zabavljaju….

Malo prije mi dosla neka zenska i pocela pricat o neom bozjem planu za zemlju.. i pocne meni ona ovako:

– "ti kao mlada osoba si sigurno svjestan da ima sve vise ratova…."
e posto sam ja krscanin i nenamjerava prelazit na nikoju drugu vjeru, sam sebi i u sebi reko… idem nju malo zbunit. i ljepo ja njoj:

– "pa nema bas tolko vise ratova… sam se vise prica" – ona malko zatecena… ide probat drugi pristup
– "al se mozemo slozit da ima sve vise razvoda i djece koja to trpe." – hmm ide na kartu suosjecanja
– "ma ne bih reko" – odgovaram ja – "i prije ih je bilo isto ko i danas samo se vise prica o tom. nije vise tabu tema" – malo iznenadjena nezna sta ce.
– "aha. mislis veca komunikacija.."
– "pa da. svijet ide naprijed… vise komunikacije vise se zna… i zato se cini tako.. kad zapravo nije" – ja ladan ko kamen a ona vec nervozna..sta ce sad… i fata se za zadnje slamke.
– "Sigurno znas kako je tesko nekom mladom poput tebe uspjet…nac posao i slicno" – ko zaklinac bas sam si nabavio poso preko ljeta i jos radim nest honorarno i dobro mi placa (informaticki projekti) tak da nisam cak moro ni lagat.
– "ne.. uopce. vec imam vrlo dobar poso. vrlo sam zadovoljan." – tu vidim vec vidi da je izgubila sve i automatski prelazi na zadnji napad, na njen razlog zasto je tu.

Daje mi neke paflete i pocne pricat o svjetkom miru i blagostanju. dala i sto je brze mogla otisla….
stvar rijesena….

stvarno su ponekad smjesni.

Komentiraj